Underbart väder

Appen har inte velat funka sen i lördags så därav den dåliga uppdateringen.
Har haft en underbar helg med underbart väder, vart jätte varmt och strålande sol!
 
I lördags vaknade jag upp bredvid Hanna och vi åkte och målade klubbrummet på ridskolan.
Efter det åkte jag ut med några tjejkompisar och grillade i Elins stuga och myste vid sjön.
På kvällen tog jag en löprunda varvat med intervaller, och mycket löpning i terräng.
 
Idag har jag vart först en sväng nere på Heds och kollat när en kompis spelat,
efter det drog jag till stallet och fixade maten och skrittade en sväng barbacka och pappa mockade.
Åkte ner till gymmt med Hanna och körde ett kort benpass och sen ner til Heds igen,
kollade när syrran spelade en DM match, och de vann så det var värt att sitta där nere och frysa ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0