Finfina häst

Först idag så gymmade jag med ebba, grymt!(y
Sen chillade vi lite oså, sen drog vi till stallet och jag mockade och då började de självklart att spöregna och åska så då sprang jag ut och skulle hämta compe och han stod längst bort och skulle inte komma så då fick jag gå och hämta honom och så la jag på honom täcke och så mockade jag klart och fixade vatten och hö och så släppte jag in honom så fick han äta lite, sen så borstade jag honom och sadlade oså och sen red jag in till ridhuset och så hoppade jag och de gick riktigt bra han vart jätte fin även fast underlaget var väldigt tungt.. Tezzan fotade så de kommer bilder sen när jag har fått usb:et han va inte i en ända gång vilket är jätte bra, fina polle!
Han va super duper gosig idag också fina killen!

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0