Komplicerat det blev nu

Ikväll är det äntligen dagen då vi ska hämta Clifden men han har ett svullet ben vilket gör att han ska ta det lugnt. Så ikväll då så ska vi hämta Clifden och en ponny som heter Eld Alpha (det är Märta som ska ha henne). Men sen ska även Emma köra hem Chasey till oss för att vi ska få en häst att rida på normalt, och det är hur snällt som helst!

Sen har jag aldrig ridit henne men det hoppas jag går bra. Nu lite till det som också blev lite komplicerat, jag skulle hopptränat med Clifden men det går inte nu men jag vill inte förklara för mycket heller men ni får se sen hur det blir till slut, allt brukar ju lösa sig! :D

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0