My superstar! <3

Red min stjärna idag, han är så grymt rolig, längtar ihjäl mig till jag får galoppera på honom! Iallafall red ut med Ellen och vi red dammrundan.

Han var såååååååååhääääär pigg idag men det är bara roligt! Med spetsade öron, jätte stora steg och överlycklig så kunde jag inget annat än att sitta och bara le hela rundan, han är så fin!

Sen red Ellen rundan en gång till så hon kunde galoppera och jag red på åkern, travade lite och han var jätte spänd och på tårna. Sån överskottsenergi så när det blåste i ett träd så fick han ett ryck och stod på stället och gjorde något emellan hoppa framåt och galoppera eftersom jag fick hålla i han för han inte skulle galoppera iväg.

Sen kom regnet igen så skyndade av med alla saker och slängde på regntäcket. Sen tog jag och kylde hans ben och gav han mat. Släppte ut han i hagen när Chasey var tillbaka med.

Ååh, kan inte sluta le åt att han är så himla rolig och go på alla sätt än så länge, men han får nog byta namn till Clifden Damp Galway ;)

/ Emelie


Kommentarer
Postat av: Ellen

Får ta & rida någon mer dag, det var trevligt! :)

Svar: Ja de får du jätte gärna göra, bara höra av dig när du kan så kan ja se om de går för mig med! :)
jumpleague.blogg.se

2012-08-22 @ 21:41:24
Postat av: Jossan

Tack så mycket! :) Snygg outfit!

2012-08-22 @ 22:12:27
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se
Postat av: Fanny

sv: Tack så mycket!:)

2012-08-23 @ 08:00:39
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0