Mysig uteritt

musik, sol och en underbart pigg compe life is good.
 
Red ut en lite längre runda idag och har var snäll och pigg han har så mycket överskottsenergi så kan knappt hålla honom buse.
Skrittade mesta dels av rundan men travade lite på en grusväg och sen galopp på slingan x3 och det vart då han var galen, börja studsa och göra luftsprång så jag tappade tyglen, smäller upp huvudet så jag nästan får en nock så nu blir de martingal med platta på, vill helst inte få en nock av honom, men han tycker att de är så himla kul att galoppera ut i skogen och visst är det kul när hästen taggar och laddar? de tycker iaf jag, hoppas att han är så när jag ska hoppa honom sen haha.
 
Kan även berätta att han nästan är fullt igång nu, nu är de bara kondisen som ska komma tillbaka och bygga upp alla muskler som han har tappat under skadan.
 
Men snart är vi tillbaka på tävlingarna så watch out.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0