Rider Chasey

Rider ut Chasey och skrittar nu av, travat och galopperat lite. Tyvärr nu när jag skrittar av går hon väldigt sakta och hakkigt (vet inte hur det stavas, kanske småländska, men hon går kort och stötigt) känna inte rätt men ska kolla henne när vi är tillbaka i stallet. Hoppas det inte är något och det är över tills imorgon.

Förutom just detta ridpasset så gillar jag Chasey väldigt mycket. Hon är jätte snäll att rida ut på själv, snäll med andra och toppen i dressyren. Känns jätte skön och kunna rida dressyr på en ponny som kan lära mig något istället för jag ska lära den istället.

Är sjukt lycklig med två toppen ponnys här hemma, känns i hela mig att jag njuter så fort jag är med dom. Två helt olika ponnyer som jag gillar, big like till att rida olika sorters hästar - det kommer ge resultat i slutet!

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0