Saknar...

Jag saknar att tävla och speciellt att tävla ponny, visst de har inte gått jätte bra på alla tävlingar men ändå så saknar jag allt runt om alla människor man känner mycket mer folk och de är de som gör att det blir roligt att tävla, man ska inte bara tävla för att vinna, utan man ska ha kul, kul när man går banan, när man rider fram osv ni fattar.
 
På storhäst tävlingar är det mer allvar, alla tävlar för att vinna och det ska vara jätte seriöst, visst jag är en riktig vinnarskalle och blir jätte sur om de inte går bra för mig men jag tycker ändå att de ska vara lite mer som på ponny tävlingarna alltså gemenskapen men sen är storhäst tävlingarna bättre för folket har mycket mer kontroll på sin häst vilket resulterar bättre framhoppning osv men jag känner ingen som tävlar stor häst och det är synd för de skulle vara mycket roligare att tävla om man hade fler att gå banan med och rida fram med.
 
Så jag saknar faktiskt ponnytävlingarna eftersom alla mina kompisar tävlar ponny, så skulle faktiskt vilja tävla ponny nu de sista åren jag har kvar, vilket bara är 2 år så de ågrar jag faktiskt men lyssna noga nu jag ågrar inte att jag har compe de ska ni inte tro för så är de inte han är världens goaste häst och jag skulle inte vilja sälja han men jag säger bara att jag skulle vilja tävla mina sista ponnyår eftersom jag aldrig mer kommer kunna tävla ponny sen.
 
 
/Hanna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0