Salsa - från det första till det sista

När jag la ut bilden här under för ett tag sedan så tänkte jag, såg hon ut så?
Haha, innan var det en utav de bästa bilderna på oss, erkänner det, men vad hon förändrades.
Tur att det gick åt rätt håll och hon fick ännu mer muskler.
 
Här är hon dessutom pälsig, lång man och ingen vidare snygg hals som hon sen fick.
Bilden är även en väldigt bra bild mot vad det såg ut när vi red henne i början,
det tog tid att jobba med henne men det var det värt för hon blev bara finare och finare.
 
 
Det finns säkert många som tycker att hon inte var så värst duktigt och speciell på slutet,
men om man sett hur hon såg ut när vi red i början, från ruta 1 så är det stora framsteg.
Det är det som gör henne så speciell för mig också.
 
Folk får tycka vad dom vill men jag tycker hon blivit en helt annan ponny, och många tycker det,
även om vissa inte vill se det på det sättet, men så är det alltid ju ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0