Stalleet

Målat lite hinder och sånt idag med Hanna och Märta, proffsigt blev det haha! ;) Sen åkte vi med Fyrhjulingen till en damm och kollade om vi kunde bada med hästarna där, hmm vi får se helt enkelt. I eftermiddag ska jag inte göra minsta lilla, får se om någon kanske kam hitta på något? Ikväll kanske träffa Hanna en kort sväng bara! :) igår när Hanna och jag åkte till mormor och morfar för att köra fyrhjuling så dog den när vi kört en stund och sen ville den inte, så vi fick dra hem den. När vi sen skulle åka därifrån så trillade jag med moppen haha! Den är lite konstigt så ibland gasar den av sig självt så det gjorde den i en sväng när Hanna var snett framför mig, så väjade för henne och den gasade så det välte haha! Lyckat, skulle jag säga ;) / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0