Bästa ni!

Ni som går in på bloggen och kommenterar såååhär fina saker om oss, ni är guld!
Det är faktiskt väldigt kul att man kan bli så himla glad över några simpla men så fina ord,
säger det igen, Hanna och jag är jätte tacksamma över det fina ni skrivit om oss.
 
Nu åker jag till stallet med ett leende på läpparna och ska rida världens bästa ponny,
ikväll ska jag träffa Hanna och då ska de snackas bloggprat, jag har lite idéer.
 
Skulle ni vilja att vi kämpade lite extra med bloggen och satsar, en gång för alla?


Kan inget annat än att gilla denna bilden, hur söt är den inte??

Kommentarer
Postat av: Lina Green ❤☺

Ja , jag vill läsaa massor :)

2012-12-21 @ 21:36:07
URL: http://linaoshandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0