Fullt upp

Har så sjukt mycket plugg och massa i skolan nu sista veckan innan betygen ska vara satta, snacka om stressande?? Har suttit sen jag kom från stallet med massa plugg..

Tänkte bara säga hej för mer hinner jag inte och berätta när jag red. Tog en kort uteritt i mörkret på en hur galen clirre som helst. Han var på damp humör, hihi men det var bara kul. Dock min otursdag i stallet - spillde massa vatten i boxen, strömmen gick, glömde reflexer så fick rida hem och sen glömde jag pannlampan så fick rida hem ännu än gång innan jag kunde gå in i skogen.

Men nu måste jag gå, ska försöka hinna sätta in vår nya design imorgon, bara att jag har två luciatåg efter skolan, suck..

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0