Info

Eftersom vi inte bloggat något så har ni inte så mycket koll på vad som har hänt men kan ju uppdatera er med att jag var med på km:et i både dressyr och hoppning och de gick bra.
 
I dressyren så fick ja 57% och han kändes riktigt fin men procenten var ju inte precis super bra men jag är nöjd eftersom de var vår andra start i dressyr och att jag tävlade mot riktigt duktiga ekipage.
 
I hoppningen så hoppade jag en för klass och de var 1m och då fick jag 8 fel, 2 rivningar och jag hoppade på hackamoret och de funkade ju bra.
Km klassen vart en Lb och de har jag aldrig tävlat på honom innan,de är alltså 110 cm och det var inte meningen att jag skulle hoppat de men vi efteranmälde mig och så bytte jag till ett vanligt tre-delat bett som kanske inte vart så smart eftersom han blir väldigt stark så jag kunde knappt hålla i honom men iaf så vet ja de till nästa gång att jag MÅSTE hoppa honom på pelham när de blir högre för jag fick ett par rivningar för de gick för snabbt sen ett stopp in i en kombination som kom direkt från väggen sen var ja tvungen att lägga en volt för att de gick för snabbt o sen till sista hindret så la ja honom helt fel så han inte kunde hoppa så då fick ja ett stopp,men nu efteråt är jag hur nöjd som helst för de gick faktiskt bra för att vara så okontrollerbart haha, han är så duktig min prins♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0