Ojoj

Såg att Hanna berättat vad hon fått, hehe mitt får ni nog se imon för jag är verkligen skit trött efter den här dagen. Kan avslöja lite vad jag fick, en röd Spooks kavaj, en gant tröja, wesc hörlurar, wesc tshirt, en pälsväst, en pälskrage, mer kläder, ljus, silvriga boots & en Mountain horse tröja. Sen fick jag en underbar kingsland tröja av världens bästa Hanna, du är bäst älskling!!

Nu ska jag sätta mig och tänka igenom dagen, jag är såhär lycklig. Jag ska även tänka på alla er som inte får uppleva julen på detta underbara sätt med paket, julmaten, stämningen, kärleken och allt som hör till. Ni anar inte hur mycket jag skulle vilja hjälpa er, jag tycker alla förtjänar en bra och minnesvärd jul. Avslutar detta inlägget och tacka alla mina underbara vänner oxå för att ni finns, ni är guld värda!<3

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0