Vilken?

Beslutsångest vet inte vilken kavaj ja ska önska mig, antaglien vill jag ha den nya rosa kavajen den är så grymt snygg eller så vill jag ha en spooks kavaj men ja vet inte, igår när jag och emelie var i jönköping så porovade jag en spooks och dom vart ju inte lite sköna? dog lite den vart helt perfekt åh!
Sen provade jag en sån blå kavaj som finns i rosa och den vart också skön men absolut inte lika skön som spooks så nu vet jag inte vilken jag ska önska mig, vad tycker ni?
 
 
Men ifall jag ska ha en spooks så har jag ingen aning om vilken färg jag ska ha, antagligen vill jag ha en brun eller en ljusblå men jag har ingen aning, så snälla skriv vad ni tycker!


 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Ljusblå... inte brun =)

Mamma

2012-12-04 @ 11:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0