Vinnaren av tävlingen

Vinnarna av tävlingen drog vi igår men blogg.se appen gick inte logga in på dessvärre,
så vi tar och presenterar dom lyckliga vinnarna nu istället.
 
Och första vinnaren har ingen blogg, men namnet är ELNA PETERSSON.
På andra plats kom DEN HÄR TJEJEN!
Tredje plats vinnaren hittar ni HÄR!
Fjärde plasten gick till DENNA TJEJ!
Och sista, femte platsen, gick till Märta Steinwall, som jag inte hittade bloggen till.
 
Vi vill nu att alla ni som har vunnit skickar ett mejl till [email protected]
så kommer vi berätta hur ni ska gå vidare för att få era priser.
så hoppas vi att ni alla har uppskattat vår tävling, och stort tack till Vedbände som sponsrat oss.


Kommentarer
Postat av: Elna

Haha. Sökte runt på internet och kom upp till detta inlägget och ser att mitt namn (som inte är så jättevanligt) dök upp. Sen kolla jag o ser att det är vinnare av tävlingen som jag var me på för ett år sen! O ja vann, som jag inte visste! :0 Haha! Jag som tänkte "ja vinner ju aldrig nåt! ;) Undrar vad som hände med dem priserna ;) Ha de bra!

2013-11-18 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0