Åh, Salsa!

När hade provar Clifden och pratat med Emma och lite så,
innan vi åkte hem så gick vi ner till hagen och hälsa på Salsa såklart!
Hon stod i hagen och sov med Campari(tror jag det var, sämst på Vedishästarna),
så gick fram och hälsade på henne och pussade lite på henne ett tag.
Sen skulle det såklart komma några andra hästar som ville hälsa på oss,
och dom körde ju såklart bort Salsa då men lite pussar han hon få iallafall! ♥

Emma sa även att hon hade blivit jätte mycket snällare nu, man blir så glad då!
Vad ska jag säga, Salsa är bäst! Saknar ändå att ha min bebis hos mig..

Och usch nu kommer jag och tänka på när hon åkte hem,
som den lipsillen jag är så grät jag så fort jag vände mig om, och det var ju bara början.
Usch, hatar att släppa iväg hästar och sånt, blir alltid många dagar tårarna bara rinner...





















Att jag aldrig lyckas hålla in tårarna, inte äns nu.
Men du var ju min ängel, mitt allt, saknar dig min älskade lilla skit! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0