blogg.se appen

Jag hatar blogg.se appen för jag skulle uppdatera den men sen när jag skulle logga in så kommer jag inte in på våran blogge det är så typiskt..
För om jag skulle komma in på appen så skulle uppdateringen vara ännu bättre menmen så är det ibland får väl kolla om jag kan låna emelies mobil när vi är i falsterbo.. Men jag lovar jag ska fixa måånga tidsinställda inlägg till er så ni kan vara lugna!
Är det någon mer än jag som inte kommer in på appen, eller är jag helt forever alone ?
världens finaste compis♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

Testa att radera appen sen köpa tillbaka den, det funkade för mig. :)

2012-07-10 @ 16:30:29
URL: http://teamponniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0