Bra dag

Först gjorde jag inget annat en att sitta med den nedrans mopedboken,
så nu hoppas jag att jag kan allt tills jag ska skriva upp imorgon, ska plugga lite till snart.

Drog ner till stan med Hanna sen en stund, köpte en vit blus typ och ett par trosor.
Sen gick vi hem till henne en stund innan hon skulle till stallet,
så nu är jag hemma och ska snart äta, turkisk frukostomelett, ååh så gott är det!

Har fått jätte mycket skoskav på mina ena häl så ner jag skulle gå hem från Hanna kunde jag inte gå,
hehe pappa fick hämta mig! Men ska efter maten ta ett fotbad och sen ta någon fotkräm jag köpte förr ett tag sen.
Hoppas det hjälper för inte skönt med skoskav till Falsterbo asså! ;)


Haha turkiet var det ja, tänkte visa er massa bilder därifrån, håll utkik imorgon! bjuder på bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0