Brunt

Älskar brunt det är så galet snyggt och snart har jag allt i brunt haha, så himla snyggt är det compe passar så bra i brunt, så om det inte går bra på tävlingen så kommer vi iaf vara snyggast haha!:D
 
Så nu fattas bara brun kavaj, brun hjälm och bruna stövlar och brun väst sen har jag allt i brunt, haha men det är så fint!:')
 
Vad tycker ni om brunt ?
 
Tycker ni att det passar på bruna hästar eller tycker ni att det ser helt konstigt ut?
Själv älskar jag det, jag tycker att brunt passar på alla hästar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Aleksandra Danielsson

Brunt är sååå snyggt :D Har samma saker som du i princip att handla in ;)

2012-07-16 @ 13:18:51
URL: http://ponnystyled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0