Dressyr

Något jag tycker är väldigt viktigt är att rida dressyr, för dressyren ger dig väldigt mycket även om du tycker att det är tråkigt så måste man kunna rida dressyr för att hoppa.
När jag rider dressyr så brukar jag rida öppnor,slutor, skänkelvikning och ibland några längningar.
Ibland är det rätt så svårt att komma på hur man ska rida men då brukar jag tänka vad som ingår i vissa program så kan man träna på det och det är jätte bra.
Har ni de lätt för att komma på hur man ska rida, eller går ni in på någon hemsida och kollar på övningar?
Har ju en dressyrfilm sen första dressyrtävlingen med compe, om ni skulle vilja se?

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Ja :D <3

2012-07-08 @ 16:52:01
URL: http://www.nattstad.se/eliisabeth
Postat av: Anonym

Ja !!

2012-07-09 @ 14:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0