Favoritbilderna på mig och Salsa





















Detta är mina favoritbilder på mig och Salsa, de är de här bilderna jag gillar mest.
Kan inte bestämma mig vilken som är den absoluta favoriten faktiskt,
men bild 4, 6, 8 och 9 ligger nog närmast hjärtat för dom har en betydelse bakom.

Bild 4 är bara otroligt fin, älskar ljuset och färgtonen på den bilde, den är så fin!
Bild 6, visar Salsas rätta jag, biff Salsa i action, så fin hon blev till slut.
Bild 8 förstår ni nog, det var sista gången jag fotades med henne, så den betyder jätte mycket!
Bild 9 är favoritbilden från vår enda tävlingen, så det är klart att jag gillar den.

De andra bilderna betyder också något, alla är speciella på sitt sätt, vet ni varför?
Jo, för världens bästa Salsa är på dom, hon är ponnyn som fångade mitt hjärta på något vis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0