Hiss & Diss - Chaps


Diss - Blir en diss till chapsen från Hv Polo.
Dom kanske är jätte sköna och har bra kvalite men utseendet får en stor diss.



Hiss - Snyggaste chapsen jag sett, det lackade krokodilmönstret längst upp gör allt.
Vad jag vet ska det vara bra på alla andra Dyon chaps så de här har nog det med,
utseendet får iallafall ett stoooor hiss.



Hiss - De här chapsen från Hööks har jag och jag är helt okej nöjd med dom.
Jag köpte dom på rean någon gång förra året för ungefär 120:- vilket dom är värda.
Först fick jag knappt på mig dom så tajta var dom men dom har töjt sig jätte mycket.
Snyggt med blingblinget på dom och sköna är dom, kvaliten är också bra.
Toppen till vardagsridning, helt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0