Hjälp?

Compe har väldigt tunn svans och jag vill såklart att den ska bli tjockare så jag har försökt att inte borsta svansen så mycket på han men den blir ju så tovig och det bli ju inte alls bra..
 
Så jag undrar om ni läsare har något tips på hur jag kan få hans svans tjock?
 
Jag har även försökt att ta pälsglans i den och sen bara borsta med en vanlig borste men det hjälper inte så bra tycker jag..
 
 
Så är det någon snäll läsare där ute som kan ge mig ett bra tips?
 
Här ser ni lite hur svansen ser ut nu.
 

Kommentarer
Postat av: AlinaF

Sv: Okej vad synd.. :/ Tack för tipset! Varsegod! :D
Allt är bra med mig! Själv då? :D

kram! <3

2012-07-26 @ 12:31:20
URL: http://alinafrolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0