Hunnit med mycket idag

Gick upp kvart över sex för att fixa mig och sen åka till Eksjö och skriva upp till mitt mopedkörkort, klarade det! :D Sen åkte jag och Farfar och fikade på ett konditori inne i Eksjö och efter det åkte vi hem. Åt lunch hemma sen innan jag åkte till Thezzan där hon jobbar, så åkte vi hem till henne efter ett tag. Skulle åkt hem lite tidigare än vad jag gjorde men som Hanna skrev så öppnade sig himlen och det vräkte ner regn så då ville jag inte åka. Efter ett tag åkte jag och bytte om för att möta upp henne och sen åkte vi till Rösa för att rida! Red Amigo denna gången, gick bra. Han var cool om man säger så, men det var roligt att rida han, för dom har gjort en jätte fint jobb med honom i dressyren! Sen åkte vi hem och då gjorde jag ett fotbad till mina skoskav. Så fixat lite där och nu ska jag sova. Godnatt, bästa läsare, imorgon väntas en ny dag! ;) / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0