I transporten.

När man åker transport med sin häst så har de flesta någon skydd för hästens ben, antagligen transportbenskydd eller så finns det dom som lindar hästens ben.
När jag åker transport så har jag transportbenskydd jag tycker att det är jätte smidigt och det skyddar jätte bra också, för annars måste man linda och hålla på och det är bara krångligt, för lindorna kan ju gå upp om man lindar dom fel..
Finns ju vissa hästar som är "rädda" för transportbenskydd på bakbenen men då kan man ju självklart linda.
Hur gör ni när ni åker transport?
Föredrar ni transportskydd eller lindor?
Själv tycker jag att det är bättre med skydden, men jag vill höra eran åsikt nu!
VS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0