Inte gjort mycket idag

Inte gjort speciellt mycket idag, kollat på en ny mopedhjälm och sen bara vart vid datan. Var en sväng uppe hos Farfar och åt jordgubbar också.

Imon ska jag köra upp en del av mopedkörningen, kommer dö.. Haha! Sen om jag hinner ska vi köpa den nya hjälmen men inget säkert än. Efter det ska vi iväg på en sak, kommer ett inlägg imon om det.

Sen på kvällen drar jag mig ut på landet och sover hos Thezzan. Kommer bli jätte roligt, vi ska på torsdag köra ut hennes fyrhjuling till min mormor och morfar sen kör hon på sin och jag på min där ute. Jätte roligt att köra igen! Vi kommer dra ut i skogen och köra, haha!

På torsdag någon gång ska jag rida Pepsi igen och även på fredag, men vet inte mer än, roligt iallafall! :)

Förresten, vart bra väder idag med! Skönt med lite sommarkänslor nu i juli..

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0