Jobbigtjobbigt

Vart och klippt en häck idag så tjänat lite pengar, aldrig fel. Var och klippte hos pappas kompis och han äger typ något bil företag, så fick en rosa piké av han, älskar rosa! Bara grymt jobbigt att räfsa ihop alla löv, sen åkte pappa och jag till soptippen och slängde löven och lite annnat, usch hatar soptippen för det stinker där... xd Nu ska jag snart äta sen ska jag köra lite moped. Efter det ska jag smörja till tränset jag köpte nere i Falsterbo, om jag hinner ska jag fixa lite nere i vårt rum med alla hästsaker i, ser kaos ut. Något som ska göras innan vi hämtar Clifden är att tvätta transporten också så det blir väl någon gång det också! ;) / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0