Lite dålig uppdatering..

Men sov ju borta i natt och åkte iväg med fyrhjulingen,
den skulle ju inte starta och ja ni vet, så tog ju massa mer timmar än vi trott.
Sen har jag nyss ridit också, inte vad för någon som helst, en storhäst också ;)

Skulle ridit Pepsi idag men fick erbjudande att ta med min syrra ut också så hon red med,
så jag red en storhäst vid namn Enzendo och Hanna red Pepsi.
Vi red dressyr och det gick bra, red i dressyrsadel vilket jag inte passar i,
jag kniper med knäna och drar bak benen och då lutas jag framåt vilket inte går i en dressyrsadel,
men det är ju bra för då måste jag ju räta upp mig.

Men gick jätte bra att rida, Enzendo var piiiiiiiiigg kan jag ju säga men fin.
Såg lite spöken ibland och spände sig lite, men hon var jätte mjuk ändå!
Nöjd med ridpasset, helt klart!

Thezzan fotade idag så bilder kommer när hon lagt upp dom!


Syrran och Salsa! <3



Kommentarer
Postat av: Lina

Var Enzan snäll ? :)

2012-07-05 @ 22:08:04
URL: http://linaoshandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0