Lite grillat

Nu ska vi till farfar och grilla med kusinerna och lite annan släkt. Senare ikväll kanske jag ska träffa Hanna en stund och imorgon ska vi iallafall träffas. Då ska vi åka till vedis och hämta hem min syrra haha! Pussa på Clifden och Salsa förhoppningsvis. För Clifden har haft skav så om Hanna inte ridit han så kanske han är i hage och då kanske han är långt bort eller så har Hanna honom och då kan ja hälsa på han hur mycket som helst! Sen får vi se om jag kan smita in till Salsa för det är ju någon som har henne, vill inte störa ifall den som haft henne vill säga hejdå och så. Jag kan ju pussa på henne när vi hämtar Clifden sen ändå! Nu måste jag dra, hörs ikväll! :) / Emelie


Kommentarer
Postat av: Filippa

Fin blogg :)
Kram.

2012-07-29 @ 18:00:58
URL: http://filippajosefine.blogg.se/
Postat av: Stina-hästbloggare

Sv; hihi :D
vad är det för hästar? eller är det ponnysar? ;) (haha efterbliven)

2012-07-29 @ 20:09:43
URL: http://stinameyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0