My Day

Idag så har jag jobbat och sen åkte jag till stallet och fixade prinsen och så red jag, tack mammii för att du mockade♥
Compe är så härlig att rida och jag längtar verkligen tills vi kommer ut på tävlingarna igen, då ska vi visa dom vart skåpet ska stå.
 
Emelie och jag var även på stan och jag köpte en sjukt fin tröja och ett par till saker(y
 
Imorgon ska jag jobba som vanligt sen blir det dirket till compe och fixa han och rida, sen drar jag,emelie och hanna till rösa för vi ska rida, jag skulle rida enzendo (stavning) och emelie amigo och hanna pepsi det ska bli sjukt kul! :D
 
Imorgon ska även världens bästa sis skriva upp moppekörkortet och det kommer att gå skit bra♥
 
love you.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0