Pigg Häst?

Mockade och fixade maten och sånt till compe sen tog jag in han och borstade han och så, skulle bara skritta han men han var ju dum och skulle inte gå så då höll han på och stutsa och backa och så så då hoppade jag av gick med han en bit in på slingan och så hoppade jag upp och då vände han igen och kastade sig och då vart inte jag beredd på de så kom på sidan av han och höll mig fast runt halsen ifall han skulle sprungit iväg men de gjorde han som tur va inte så jag släppte halsen och hoppade ner och landade på benen.
Travde han lite efter de så han skulle lungna ner sig och de gick bättre iaf.
 
Sen åkte jag ju och emelie till skirö som ni kanske har läst innan och det var så kallt så vi kunde inte gå haha.
 
Sur häst gillar inte flugorna (bild sen igår).
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0