precis kommit hem.

Har precis kommit hem från stallet blev rätt länge i stallet...
Först så jobbade jag och det var skit drygt idag... Sen åt jag hos farmor och farfar och sen så drog jag till stallet, mockade och fixade allt, sen tog jag in compe och då var han ju jätte rinnig i ögonen och jätte svullen i ett öga, men dom kan bli det nu när det är så mycket flugor så han måste ha flughuva på sig, för han var svullen och röd i ögat usch..
Sen så red jag med frida eller ja, skrittade och travade lite och han är så fin min underbara häst, han har sånt steg, sitter ochh flinar som en dåre för att han är så fin, hihi.
Så släppte jag in han i boxen och så gosade jag med lilla helge (kattungen) i stallet, mys.
Sen så har compe fått flytta till en större box så då fixade jag i ordning den och så släppte jag in han i den och han blev jätte glad, den är jätte luftig och fin.
Så nu väntar sägen, nattii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0