Ridlärare

Det är just det vad jag vill bli när jag blir stor, driva en egen ridskola.
Skulle vart jätte kul och det är verkligen något jag vill göra.
Det är nog inte det lättaste men jag tror det skulle vara hur kul som helst!

Eftersom jag vill bli det väldigt mycket tror jag att det är det jag kommer utbilda mig till,
helst vill jag inte bli anställd någonstans utan driva min egna ridskola.
Att ha en alldeles egen gård med massa hästar och ha en ridskola där och ja, ni fattar.



Något som också skulle vara jätte kul är att driva den tillsammans med någon.
Hanna och jag vill ha en tillsammans och det skulle vara hur roligt som helst.

Som jag skrev då att jag ville ha det vill vi ha det med, en gård som vi själva bestämmer på.
Bygga upp precis hur man vill, det är våran dröm!

Vi vill ha ett jätte fint stall som är ljust och vi vet exakt hur vill ha det inuti med.
Vi vill ha kaklat golv i sadelkammaren osv sen med träboxar.
Det är lite svårt att förklara med det är hur snyggt som helst på riktigt.

Vi vill även ha en ridbana, ett ridhus, en terängbana, galoppbana och gräsbana.
Vart vi ska ha den vet vi inte riktigt, men vi drömmer lite om att ha den hos min mormor och morfar.
Dom har en gård utanför Vetlanda, men drömma kan man alltid.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0