Säger också wooopaaa

Som ni vet så skulle jag åka hem från Strömslund med en fodertunna på moppen, svårt att förklara men iallfall hade jag knappt plats för fötterna. Så hade dom där passageraren ska sina fötter och någon åker med, alltså långt bak. Och när jag skulle åka förbi ett gammal hus med massa buskar där ingen bor, så kliver det upp en gubbe därifrån. Han hade vit hår som stog åt alla håll och skägg som såg likadant ut, ni som bor i Vetlanda har säkert sett han! Iallafall blev jag skiträdd och väjade för han för han såg mig inte bakom busken, så jag höll på att köra omkull samtidigt som jag fick hjärtattack så rädd jag blev. Sen när jag åkt iväg så satt jag och flinade åt det så folk jag mötte i bilar undrade nog varför jag körde en klarblå tunna och skrattade. Hahahaha, kan inte sluta skratta! xd / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0