Snygga benlindor



Detta var fyra par snygga benlindor från Mias RS, Hv Polo, JW och Lamicell.
Jag använder sällan benlindor för jag inte är så vidare bra på att linda.
Men när någon som kan linda är det jätte snyggt tycker jag, men jag föredrar benskydd.
I dressyren ibland kan det vara snyggt att ha benlindor om man matchar till ett scbarak och så.
Men till resten av ridningene tycker jag benskydd är snyggare och framförallt snyggare.
 
Använde lindor på Salsa ibland, för jag fick ett par en gång.
Det är snyggt när man lindar snyggt vilket jag inte gör så jätte bra, haha!
 


Hade det främst i vintras och ofta bara på frambenen.
Hahah, det var nog för att det såg förfärligt ut när jag lindade bakbenen, inte för att fram blev snyggt.
Jag har bilder på när jag lindar och på nära håll men det ser förskräckligt ut så nej,
lägger inte upp dom sen jag isåfall lärt mig linda snyggt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0