stressigt värre...

Jobbade först sen snabbt hem och byta om och drog till stallet och då började det självklart att spöregna när jag åkte så jag var  helt genom blöt när jag kom till stallet men jag mockade och la in mat och så tog jag in han och la på svetttäcke och så fick han gå in och äta sen kom emelie och hanna på moppe för emelie klarade provet kuuungghhh! Så då drog vi till rösa och så gjorde vi iordning hästarna och jag red enzendo och vi red ut och det gick jätte bra, snacka om att hästen har gångarter, shit asså tarven var skit fin.
 
Sen åkte jag tillbaka till compe och borstade han och så och så red jag då eller skrittade och travade lite och det gick bra men han var jätte spänd hela tiden och jätte rädd för något i skogen så jag hörde hjärtslaen usschhh..
Men annars var han snäll som vanligt.
 
Emelie och Enzendo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0