Svar på frågestunden - Del 1

Från Hanna.
Hanna - Ångrar du att du sålde Lambada? :D
Emelie - Clifden/Salsa? :D

Hanna - Asså jag ångrar inget, klart att jag saknar henne eftersom hon fortfarande betyder väldigt mycket.
Emelie - Clifden verkar vara mycket roligare att rida men känner inte han så blir Salsa.

Vivecka och bamsing.

Från Elin.
Emelie - Ska du gå häst linje på gymnasiet elr hur ska du göra med ridningen efter 9an?
Hanna - Ska du gå på någon högskola efter 3:an?
Båda - Vill ni jobba med ngt innom hästsporten, om inte isf vad? :)

Emelie - Jag kommer forsätta med hästar efter 9an såklart, men om det blir hästgymnasium eller vanligt har jag inte tänkt så mycket på så det vet jag inte hur det blir.
Hanna - Jag vet inte, för att jag vill gå i flyinge eller strömsholm men jag tror det.
Båda - Ja, det vill vi.



Från Hanna.
1. Hur länge har ni ridit ?
2. Vad gör ni mer än att rida ?
3. Har ni någon pojkvänn ?
4. Har ni någon gång ramlat av, när och hur ?
5. Tycker ni att det är viktigt att köpa dyra ridkläder med märken och sånt ?
1. Emelie - 5 år tror jag.
Hanna - 13 år.
2. Emelie - Inget, beror på om du menar någon mer sport för isåfall spelade jag fotboll för ett tag sen, men annars är jag med kompis ibland och så annars bara stallet.
Hanna - Hinner inte med så mke mer än stallet men annars är det kompisar och stallet.
3. Emelie - Nej.
Hanna - Nej.
4. Emelie - Ja, det har jag. Men det är många gånger så det går inte förklara alla, men trillat av både när jag hoppat, ridit i skogen och aa på lite olika ställen, typ när hästen stannat eller kastat sig osv..
Hanna - Ja måånga gånger haha lilla lambada, nä men jag har ramlat av en hel del när lambada har vart rodeohäst..
5. Emelie - Viktigt är det inte, men jag tycker det är mycket roligare att ha märkeskläder så därför köper jag hellre det men det är inte viktigt.
Hanna - Jag tycker att det är riktigt snyggt med snygga märkeskläder men jag skulle kunna köpa snygga kläder utan märke också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0