Svar på frågestunden - Del 2

Från Evelina.
Båda 1. Vilken gren inom ridningen tycker ni verkar "tråkigast"? :)
2. Hur långa är ni? haha
3. Bästa ridlägret ni vart på?
4. Bästa affären, vanliga kläder och ridkläder.
5. Vad betyder erat bloggnamn, och vem kom på det? :)

Emelie 1. Är det Clifden som Ella har eller någon annan? :)
2. Vad har du för mål med honom, inom ett år sådär? :)
3. Hjälper du andra med bloggheaders? :D

Hanna 1. Hur lärde du känna Emelie?
2. Vad har du för häst?

Båda.
1. Western!!
2. Emelie är 164cm och Hanna är 160cm.
3. Emelie - Har bara vart på Sjöis så blir det, men det var grymt!
Hanna - Vedbäände.
4. Emelie - Vetlanda har inte såå jätte många vanliga affärer men typ Gina och i andra städer typ Bik Bok, asså hittar lite kläder i andra affärer med. Ridkläder är ju Charlies den bästa, helt klart!
Hanna - Bikbomk och Gina, ridkläder är det Charlies-
5. Det betyder Hoppligan, och Emelie kom på Jump och league tillsammans men vi kom ändå på det typ tillsammans ändå, haha!

Emelie.
1. Nej, det är en annan Clifden, denna heter Clifden Galaway och är ifrån Vedbände Gård. Men Ellas Clifden är ju jätte fin, han heter väl Clifden Hero tror jag?
2. Hmm, lite svårt att veta eftersom jag bara ridit han än gång, men jag vet att han tävlat LC innan så det hoppas jag vi kommer hoppa. Först tänkte jag anmäla mig till Div.II och hoppa lag med han (om jag skulle komma med i det) Men just nu känns det att det kommer veckan efter vi kanske fått hem han så det blir nog inte så. Kommer kanske hoppa någon förklass eller nått där. Men tävla LC iallafall vill jag göra, sen testa en dressyrtävling skulle vara kul att veta hur det går. Mitt största mål med han är att komma så nära han som möjligt!
3. Ja det gör jag, sammarbetar nu tillsammans med Aleksandra. Vi gör headers, enkla designer och avancera designer.

Hanna.
1.  Jadu, jag vet faktiskt inte, det var väl stallet.
2.  Jag har compe haha.

image description



Från Julia.
Emelie.
1. Vill du till Irland? Haha :)
2. Hur länge ska du ha Clifden?
3. När ska du till Falsterbo? Vilka dagar? :)

Hanna.
1. Hur kommer det sig att du och Emelie blev så bra vänner? :)
2. Varför köpte du storhäst istället för ponny?
3. Hur långt hade du och Lambada kommit innan du sålde henne?

Emelie.
1. Haha, självklart jag vill! Du och jag får dra dit sen ju! ;)
2. Som det ser ut nu - Juni 2013, om jag har han igen är inget vi pratat om eller så.
3. Fredagen den 13 (haha scary om nått) till Söndagen den 15!

Hanna.
1. Vet inte, vi är ju väldigt lika men jag vet faktiskt inte.
2. För att jag tyckte inte att det var lönt att ha en till ponny för då skulle jag få sälja den efter bara några år.
3. LA-dressyr på träning och LB hoppning på träning då.



Från Theresia.
Hanna.
1. Hade du någon ponny innan Lambada, isåfall vad för någon? :)
2. Hur stor är Compe?

Emelie.
1. Vilket är ditt absoluta favoritmärke inom hästsport och vilket är det absolut fulaste? :)
2. Hur gammal är Clifden?

Båda.
Vilket är erat favoritdjur efter häst?

Hanna.
1. Ja, jag red en ponny som hette dannte men kan skriva om han sen.
2. Han är 163 cm.

Emelie.
1. Favvomärket är lätt KINGLAND! Animo är med snyggt, men inget slår Kingsland! Det fulaste, hmm.. Asså aldrig tänkt på det, haha! Letar ju inte upp märken på de kläderna jag tycker är fula, men Jacson har inte så jätte snygga kläder, men det skiljer ju sig lite från sak till sak, Kingsland har några mindre fina saker också. Annars är jag inte så jätte mycket Börjes, gillar inte deras egna kläder så mycket.
2. Han är f.1996 så han är 16 år iår.

Båda.
Hanna - Jag vet inte det blir väl hund.
Emelie - Hmm, asså jag vet inte, har nog inget speciellt favvodjur efter häst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0