Tidig morgon eller!?

Hanna och jag vaknade vid ett så vi har vart uppe en stund,
svarat på del 2 på frågestunden, sista delen kommer senare!

Idag blir det chill bara, vi är skiiiiit trötta haha.
Jag ska hem sen vid typ 5 eller något, för vid sex kommer Thezzan till mig,
hon och jag ska ut till Alseda för hon ska rida en ponny hon rider under sommaren.
Ska fota henne och så skulle hon kanske hoppa några skutt.

Annars händer det inte så mycket, vi kollade på skräckfilm igår natt med Hannas bror,
förutom det hände det inte så mycket mer än Vaggeryd då.

Hanna har jätte snygga bilder på Compe som hon kommer lägga ut tror jag,
men hon får berätta själv om allt där om hon vill det! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0