Tyglar

Jag tycker att det är viktigt att man har rätt tyglar när man rider, så jag tänkte visa dom tyglarna jag gillar och inte gillar.
 
Vi börjar med dessa, jag har ett par och det är världens skönaste tyglar jag älskar verkligen dom super sköna och bra grepp, så om ni ska ha ett par nya tyglar så rekommenderar jag verkligen dessa, finns att köpa på charlies.
 
 
Sen tycker jag om att rida med vanliga lädertyglar men då ska dom så klart vara mjuka annars så skaver det jätte mycket men dom är riktigt snygga.
 
 
 
 
Tyglar ja inte gillar är denna.
 
Dessa är väl helt okej egentligen men dom är inte supersköna, för oftast är dom stela och osköna...
 
 
 
Annars är det inte så många jag inte gillar, jag gillar inte när tyglarna är tjocka det blir bara obekvämt..
 
Håller ni med mig eller hur tycker ni?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0