Animo eller Spooks kavaj?

Jag tycker om Spooks kavajernas matrial jätte mycket,
testade en på Göteborg Horse Show och dom sitter jätte bra med.
De vita detaljerna är riktigt snygga men tyvärr syns dom inte så mycket bakom västen.

Jag vill köpa en ny tävlingskavaj, vilket jag tänkt göra nere i Falsterbo.
Men för ett tag sedan köpte jag en GPA hjälm så vi får se hur det blir med den saken.

Iallafall så står det emellan en Spooks eller en Animo.
Innan ville jag ha en Spooks men nu har jag börjat vela lite vilket är dumt ;)
Kan inte bestämma mig, Animo är mer stilren och så medans Spooks är nyare och roligare.



Sen har jag alltid tyckt om rött på tävling och därför fastnat för då såklart de röda kavajerna.
Men nu har jag börjat tänka fram och tillbaka om det med,
ska jag ta en röd, eller svart/blå för att kunna ha så många olika andra färger att byta med sedan?

Sen har även den ljusblåa sorten dykt upp i mitt huvud,
också sååååhär snygg men det blir samma sak som med den röda,
man blir lite väl färg anpassad på schabrak och allt vilket är tråkigt om man tröttnar.



Vad tycker ni jag ska välja för någon och vilken färg?




Kommentarer
Postat av: Emelie

Röd Spooks :D <3

2012-06-28 @ 12:04:37
Postat av: ElsaC - teamponniis

Marin blå - animo

eller

röd - spooks

2012-06-28 @ 17:50:59
URL: http://teamponniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0