Blingad utrustning

Det är något jag tycker är riktigt snyggt!
Jag älskar när det glittrar och ja, ni fattar.
Blingbling på stövlar, pannband, schabrak, skjortan osv, allt är snyggt!

Visst, det finns en gräns för hur långt det får gå också,
inte för mycket men det ska synas där det är blingat.
Snyggast tycker jag är silvrigt blingbling, färgade stenar känns så 2010..
På hästens pannband är det snyggt med färgat.



Något jag har förkärlek till så är det blingbling på stövlar (och lite annorlunda stövlar).
Själv har jag ett par relativt tråkiga läderstövlar som fått sig en blingbling makeover.
Jag är jätte nöjd för det ser mycket roligare ut, fortfarande stilrent och det lilla extra!

Det finns massor av olika utseenden när det är blingat på stövlarna,
dock tycker jag inte att man ser så många med blingade stövlar?

Haha, kanske är jag ensam om att gilla det? ;)
Nej det tror jag inte, men här kommer en bild på mina egen blingade stövlar.



Något annat jag gillar väldigt skarpt är också blingade hjälmar.
Blingade GPA hjälmar är verkligen to die for! ♥
Dock är det inget jag tänker göra med min hur snyggt det än är, vågar inte ;)

JW hjälmarna är också jätte snygga när rosetten är blingad,
fortfarande lika stilrena men det lilla extra - hisshisshiss!


Tyvärr finns det en stor nackdel men allt detta blingandet..
Det lossnar väldigt lätt och stenar trillar bort.
Så fort man går emot något kan man ha otur att något trillar av.

Vad tycker ni om blingbling, hiss eller diss?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0