Dagens skrittrunda.

Ska skritta i 50 min med honom nu, så skulle se hur lång tid mellanrundan tog med den tog bara 30 min typ så kommer att få skritta ännu lägre.. haha.
Men iaf han skötte sig bra men det var en stor vattenpöl där jag skulle rida och då hoppade han ett jätte språng över så jag höll på att flyga av.. :o haha tyvärr så ska han ju bara skritta så han får inte göra sånna hopp, bushäst men så är det när han inte kan göra av med energin han har..
Mamma bytte hage på han idag så att han inte får gå i den leriga hagen, stackarn.. hagarna blir så tråkiga när det regnar så mycket och hästarna går och nöter på den lilla plätten..
Mamma sa att han hade blivit jätte glad att få komma ut i den hagen, han hade rullat sig (såklart) haha.
Jag hoppas verkligen att han inte springer för att jag vill att han ska blir frisk NU.
bild sen i vintras då jag hade haft han lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0