falsterbo 2012

Jag och emelie ska ju till falsterbo som ni kankse läste innan och jag tänkte visa det jag vill köpa.
Så vi börjar med,
SoftUp Stigbyglar.

Jag vill antagligen ha Bruna eftersom jag har brun utrustning eller så vill jag ha dom rosa, dom är så gulliga och jag älskar rosa, men vi får se vilken färg det blir isf. Men är det någon av er som vet om dom är bra? för jag vill inte lägga så mycket pengar om dom inte ens är bra, så vore jätte snällt om ni skrev vad ni tycker om dom så att jag vet de.

Verdus benskydd.

Dom är bara för snygga och alla säger att dom är jätte bra, men dom kostar ju lite också eftersom compe behöver fram och bakskydd men de är värt dom pengarna efetrsom dom är så snygga!
Sen om jag hittar dessa stövlarna så billiga som dom var i gbg hs så vill jag ha dessa:
Jag har inte bestämt vilken färg jag vill ha isf, för min hoppoutfit är ju brun och min dressyroutfit är svart, men jag vet inte båda är lika snygga, men jag hoppas verkligen att dom finns i falsterbo för dom är så snygga.
Det är detta som står högst upp på min "inköpslista" just nu men vi får se vad jag köper, efterom jag jobbar så tjänar jag ju lite pengar men vem vet, nått av detta kommer iaf bli mitt!
Ses vi i falsterbo eller? :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

På soft up kan du ju ta bruna och rosa ? ;)

2012-06-28 @ 10:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0