John Whitaker byxor

Jag har ett par blåa JW byxor som jag köpte julen 2010,
så dom är ungefär 1½ år gamla.

Dom är verkligen hur sköna som helst, dom skönaste jag haft!
Men jag tycker dock inte att sömmarna är något vidare på dom.
Mina sömmar i knäskoningen gick av ändå hyfsat nära efter jag köpte dom.
Det tog inte heller lång tid innan dom blev knottriga i skoningen också.



Såklart att alla ridbyxor slits ner efter ett tag och jag har använt mina mycket,
det kan också vara en stor del av att dom är lite halv dåliga nu.

Men jag har sett många andra som har JW byxor av samma modell som är slitna.
Jag vet ju inte hur länge dom har haft dom och hur väl slitna dom är.

Men för att ta fram det positiva igen så är dom som sagt riktigt sköna!
Mina byxor, och antar att alla andra också har, så är dom gjorda i ett tunt tyg.
Vilket passar bra till sommaren när det är varmt ute.
Men jag tror att mina är så tunna för dom är tvättade väldigt mycket men iallafall.

Sköna byxor som sitter bra, och ett okej pris på dom!
Har du ett par JW byxor av denna modellen, isåfall vad tycker du om dom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0