Kolla skillnaden!

Augusti 2011





Juni 2012





Shit vad hon utvecklades, helt klart att hon blev snyggingen själv!
Inte konstigt alla valacker gillade henne, haha, killtjusare? Ajjenmen!

Folk kanske tycker Salsa är väl inget speciellt, hon har kort tråkigt steg och ingen utstrålning,
Kan hålla med, ingen ponny som precis skriker KOLLA PÅ MIG precis.
Jaja, men kolla skillnaden! Här snackar vi något, helt klart.

Från att inte acceptera något jobb utan ett kämpigt dressyrpass,
till att släppa efter direkt, okej att hon hade sina dagar men ändå.

När jag precis fick henne så veckan efter hade jag med henne på en dressyrlektion,
kan ju inte säga att det gick bra precis.
Sen när jag sedan dressyrtränade sista veckan innan hon åkte för samma tränare/ridlärare.
Vilken skillnad, fick beröm för hur fin hon var!
Ridläraren kom ihåg hur hon hade sett ut i augusti när jag red lektionen,
skillnad var det ja!

Säger en sak, sluta inte kämpa bara för det inte går på en gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0