Lite om mig, Emelie

Mitt namn är Emelie Fredriksson och jag är 15 år gammal.
Jag ska börja nian till hösten och bor i den lilla staden Vetlanda.
Jag bor i ett hus med min mamma, pappa och min lillasyster.
Själv tycker jag det är svårt att beskriva sig själv som person,
men mitt intresse är iallafall riding och hästar.
När jag var ca. 9 år tror jag att jag började rida, har även spelat fotboll och massa annat.
Ni kommer lära känna mig mycket mer här på bloggen när vi dragit igång bloggandet.



Från 15 augusti 2011 till 10 juni 2012 har jag hyrt en ponny vid namn Kelly.
Hon är mer känd som Salsa och kommer från Vedbände Gård.
Salsa är ett c-ponny sto född. 1992.
Mer info kommer att komma om henne här på bloggen.



Så nu för tillfället står jag utan häst,
men snart ska vi åka och provrida en d-ponny från Vedbände.
Han heter Clifden Galaway som vi antagligen kommer ta hem runt 15 augusti.
Även mer info om detta kommer att komma ut.


Clifden och hans tidigare hyrare Julia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0