Magic Brush.

Åh vad jag älskar dessa borstar, dom är verkligen superduper bra och man får bort leran jätte lätt.
Jag har aldrig varit förtjust i piggborstar så när magic brush kom så blev jag överlycklig, Lambada behövde jag nästan aldrig använda dom på för att hon rullade sig nästan aldrig men compe som rullar sig jämt är dom super bra, man behöver inte ta alls många drag innan leran försvinner utan det försvinner jätte lätt.
Så om ni har en lerig häst så rekommenderar jag MAGIC BRUSH.
Finns att köpa i vilken hästaffär som helst och finns i flera färger, jag skulle vilja ha dom rosa dom är så fina, men nu har jag redan ett par så de får duga, men om jag skulle köpa ett par till så blir det lätt ett bar rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0