Om mig, Hanna.

Tänkte skriva en presentation om mig så att ni lär känna mig.
Mitt namn är då Hanna Martinsson och jag är 16 år, fyller 17 i december.
Jag ska börja andra året på gymnasiet och jag går en linje som heter resturang och livsmedel.
Jag har en egen häst som heter Compact LG och honom har ja haft sen den 14 januari 2012 men just nu är han skadad men mer om det sen.
Jag har hunnit tävla lite med honom, jag har varit ute på några hopptävlingar och har då hoppat 90-1m och det är alltså LD-LC för mig eftersom han är stor häst sen har jag hunnit med en dressyrtävling också, men jag kommer skriva om honom mer sen.
Innan Compe (som han kallas) så hade jag en maxad c-ponny som hette Lambada och henne hade jag i 4 år men sen såldes hon men även detta kommer i ett annat inlägg sen.
Men ni kommer lära känna mig mer efter ett tag när vi har bloggat mer! :)
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0