Prescott och Jag







Detta är bilder på mig och en ponny vid namn Prescott.
Jag red han väldigt mycket innan han flyttade till Stockholm.
Han stod i ett stall utanför Vetlanda som jag och Julia praoade på i höstas,
sen efter det åkte vi ut dit varje helg och red alla hennes ungponnyer hon hade.





Han var inriden och sen haft lång vila när jag kom och red han då ingen hade tid att rida han.
Så han kunde ju inget, men han är en väldigt lätt lärd ponny, snäll och pigg.
Hoppade kankse inte mer än 50/60 på honom men vi löshoppade han en gång,
och han hoppar verkligen jätte fin.



Egentligen intresserar unghästar inte mig så mycket, men lite roligt ibland.
Jag tycker Prescott var en jätte rolig ponny att rida på och utbilda.
Om han kommer till rätt ryttare kommer han säkert hoppa LA/MSV B.



Prescott har världens sötaste ögon, kolsvarta och man ser hur snälla dom är.
Han var en rolig ponny och han gjorde stora framsteg under tiden jag red han!




Kommentarer
Postat av: Tilda Elvin

Hej, gud så kul att jag hittade hit till detta inlägg. Det är jag som har köpt honom och är en väldigt stolt ägare av han. Vi har redan börjat debutera LB på tävlingsbanorna i hoppning, dressyren kommer så småningom. Han är verkligen en toppen ponny, har fått så himla många BRA kommentarer om honom. Roligt att du tycker att han har kapacitet. :) Hoppas du har det super!

2013-06-21 @ 12:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0